Ullared

                                                         Kommentarer (1) 2011-08-11 @ 22:55:47 / Dagbok

.
Hemma efter en heldag på Gekås i Ullared! Och detta var första gången ever som jag varit där! Men jag har ju givetvis inte varit där tills nu (23:00), vi har kollat på min lillebrors fotbollsmatch också (som dom mirakulöst nog vann... med 3-2). Det enda positiva med den matchen var att runtom befann sig en massa snygga fotbollskillar som hade träning, så kollade på dom istället (a) Hihi.
Men ändå, fatta vad jag har shoppat mycket! Så billigt! Tyvärr säljer inte Gekås de snyggaste och modernaste kläderna men whatever. Det var billigt, så varför inte? ;)
.
Jag hoppas ni har haft en underbar dag! Nu är det dags att gå och nana :) Godnatt finisar!

Kommentarer
Postat av: mwiklund - fotoblogg   

Sv: ja men ljus choklad är ju nyttigare än visst annat godis hihi ;) tack så mycket!

Kul att gå på ullared :D

   2011-08-12 / 16:02:32
   URL: http://tiepnajjs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback