En helt vanlig torsdag

                                                         Kommentarer (2) 2011-08-25 @ 17:58:21 / Dagbok
Bilderna har absolut INGENTING med inlägget att göra, men de får en att verkligen längta tillbax till sommaren igen..

Peew. Jobbig dag i skolan. Väckarklockan ringde halv 6, jag var påväg till skolan vid halv 8. Skolan började med en - helt sjukt meningslös - "frågesport" om själva gymnasiet och i slutet av dagen så hade jag mattediagnos (som gick URDÅLIGT för att jag helt enkelt suger på matte). Men som tur var så fick jag gå tidigare - hade en klipptid som jag var "tvungen" att passa, men det sa jag ju såklart inte till läraren utan jag gav honom en helt annan lame excuse - så jag slapp det mesta av provet :) som jag istället fick göra här hemma.. vilket inte var ett dugg bättre.. ehe.

Sååå. Här sitter jag nu. Framför datorn. Trött. Med nyklippt hår. Tänker på morgondagen. På att vi slutar skolan halv 11. Och att jag, med 3 andra kompisar, ska shoppa upp min sommarjobbslön. Yeah.

TJOHEJ LEVERPASTEJ

Kommentarer
Postat av: tilda   

svar: joooo det ska jag :D men jag åker till skåne vid 1-2 eller nåt, så jag hänger med några timmar innan :D

   2011-08-25 / 22:54:10
   URL: http://tildaeddvardsson.blogg.se/
Postat av: tilda   

saaaaaara mannen jag länkar dig på min blogg OKIII?! där på sidan duvet :D:D

   2011-08-26 / 15:43:19
   URL: http://tildaeddvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback