Weekend

                                                         Kommentarer (0) 2013-04-28 @ 13:28:40 / Mat för hela slanten
Mmm, gjorde godaste frukosten igår! Bär - & banansmoothie med bananpannkaka
 
Usch, jag som trodde jag var klar med det mesta som har med skolan att göra, men tydligen inte.
Måste tyvärr spendera hela min söndag framför ett historiaarbete och en svenskaanalys.
Menmen, jag har, trots detta, haft en riktig slappehelg. Tillbringade fredagen hemma med mor och far
och kollade på Let's Dance (heja Montazami!!) och lördagen bestod av fotojobb och
därefter kvällsmys hos Maja med Jonna och Emma. Nostalgisnack, pizza och film - underbart!
 

Workout

                                                         Kommentarer (2) 2013-04-22 @ 20:24:00 / Sport
collage gjort av mig
 
Några träningspass till och jag skulle nog kunna börja säga att jag älskar att träna. Den där känslan man
får efter en lång löparrunda eller ett hårt gympass är verkligen helt obeskrivlig. Idag klarade jag av
att, efter 2 år av tveksamhet samt lathet, springa 6 km utan att pausa. Har vanligtvis hållt mig till 4 km
men den här gången lyckades pappa övertala mig att övergå till 6:an. Den sista kilometern så var det bara
ren vilja som fick mig att passera mållinjen haha... cirkus 35 minuter blev det, menmen, det kan bli bättre!!
Är i alla fall stolt över mig själv. Förstår ni hur lat jag var i början av året eller?? Förändringen nu är enorm haha.
Nu väntar jag bara på att pengarna ska rulla in så jag kan köpa mig lite snygga träningskläder också,
plus ett par nya skor - de jag har nu suger!
 

Urban Cone

                                                         Kommentarer (0) 2013-04-21 @ 19:52:00 / Musik
kassa Iphonebilder från konserten
 
Ojoj ich bin so sorry för den dåliga uppdateringen, men jag har haft en busy helg meine kleine friends.
I torsdags drog jag och två vänner till Lund för att se Urban Cone, som förövrigt var grymt bra live,
där vi också käkade på Subway och hängde med kändisar. Trevligt värre!!
Helgen har bl.a. bestått av strålande sol med en temperatur över 10 grader, släktkalas
och film med vän. Fint ska det vara! Och nu tänker jag återgå till mitt oändliga plugg, herrå.

Nightphotography

                                                         Kommentarer (2) 2013-04-14 @ 12:17:00 / Städer
Nattutsikt över en liten del av Laholm

Love freckles

                                                         Kommentarer (3) 2013-04-11 @ 14:04:42 / Inspiration
Hade gjort vad som helst för att få hundratals fräknar i ansiktet nu alltså.. så fint och somrigt.

Tuesday

                                                         Kommentarer (0) 2013-04-09 @ 14:02:14 / Skolan
Solar i skolan med några mates hehe
 

Aaaah, den där känslan man får när man är klar med alla läxor man hade över lovet alltså... Oslagbar!!
Har dessutom kört hårt med träningen nu de senaste dagarna, bl.a. sprungit 4 km utan att stanna haha.
Slog dessutom mitt rekord på BEEP-testet i skolan med två levlar (levels?)! Mhmm, livet rullar på bra atm.
Kvällen/natten spenderar jag hos Kajsa där det är matteplugg, fotograferande och matlagning som
står högst upp på listan. Men, back to class, ciao!
 

Summerlovin'

                                                         Kommentarer (0) 2013-04-08 @ 20:27:47 / Porträtt
Modell: Kajsa Juntikka Jansson | Kamera: Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70MM 2.8-4.5
 
Har uppdaterat min sommarlista! Är riktigt nöjd faktiskt, så kika gärna in här!
Har lagt till en hel del gamla godingar men också några nya låtar.

Raspberries and blueberries

                                                         Kommentarer (0) 2013-04-06 @ 14:58:00 / Mat för hela slanten
Gjorde världshistoriens godaste smoothie imorse! Blåbär och hallon = mums
 
Snart är mitt påsklov över och jag har fortfarande en hel del (*host* skolarbete..) kvar att göra.
Men solen har varit framme every friggin day så jag har för det mesta spenderat lunchtimmarna
ute på altanen. Det går inte att beskriva hur glad jag är över att solen är tillbaks, vinterkylan
har terroriserat mig alldeles för länge haha. Så bortsett från bortglömda skolarbeten (hehe)
så har den här veckan varit den skönaste på länge. Grymt skönt att få slippa skolan för en stund..

Sunset

                                                         Kommentarer (1) 2013-04-02 @ 22:21:10 / Natur
 
Drog en sväng till Tylösand med Kajsa igårkväll för att fotografera solnedgången.
Det var så grymt kallt att våra händer blev torra och rynkiga som russin samt att fingrarna
domnade bort haha. Usch... det var hemskt. Men i det hela så var det en väldigt fin kväll!
Annars har jag varit på Gekås och shoppat bort halva studiebidraget samt hängt lite med
Ola-Conny. Inga konstigheter. Puss!