Summernights

                                                         Kommentarer (1) 2014-04-21 @ 19:37:00 / Dagbok
 
Här kommer en uppdatering efter att ha varit frånvarande i mer än en månad haha...
Idag är i alla fall sista dagen på påsklovet och jag kan ärligt talat säga att det här har varit
ett av de bästa loven jag haft sedan barnsben. Firat födelsedagar hit och dit med både vänner
och släkt, utgång både den förra och den här helgen, grillkvällar med vänner (bilder från gårkvällens
grillmys ser ni ovanför, de är tagna med min mobil så kvalitén är väl inte den bästa precis, men
jag gillar det) och lunchtimmar som spenderats på verandan i solskenet med en bok i knät.
Aprilvädret kan vara extremt varierande, men det har lyckats hålla sig både fint och varmt
den här veckan vilket jag är väldigt tacksam för!
 
Självklart har man ju skjutit upp allt plugg till sista dagen så nu är jag fast inomhus framför datorn.
Skola imorgon men min hjärna är fortfarande inställd på ledighet... vi får väl se om jag
orkar pallra mig upp ur sängen imorgonbitti.

Kommentarer
Postat av: Anna   

Gosig låt, och gosigaste låten!

   2014-04-21 / 20:29:46
   URL: http://spacyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback