Smaskens!

                                                         Kommentarer (1) 2013-02-25 @ 19:54:19 / Mat för hela slanten
Vill ni ha ett litet mellanmålstips? Här kommer ett!
 
Skala och hacka en kiwi i mellanstora bitar, gör detsamma med en banan. Blanda allt i en skål
tillsammans med ca 1 dl kesella med vaniljsmak och toppa sedan med lite vaniljsocker.
Ett nyttigare alternativ för dig som vill komma undan det där förbannade sötsuget för en stund!
 
RIKTIGT smaskens!

Remember why we came

                                                         Kommentarer (0) 2013-02-22 @ 13:22:09 / Övrigt
U.S. Royalty - Old flames

Give me summer

                                                         Kommentarer (0) 2013-02-21 @ 15:08:00 / Dagbok
Bilder från tumblr och weheartit | Collage gjort av mig
 
Solen har äntligen bestämt sig för att kika fram och det blir varmare och varmare. Dock har snön
ännu inte smält bort (och isen har orsakat en hel del halkolyckor den senaste veckan.. hehe),
men jag vet ändå att våren är på väg! Tack gode gud.. är grymt trött på vintern nu.
 
För tillfället strömmar sommarlåt efter sommarlåt ut ur högtalarna här hemma,
så livet är inte fullt så deprimerande! Ikväll kommer några vänner hit och vi ska ha
Saw-maraton i min källare. Haha, ah jo.. jag kommer få mardrömmar - det är givet.
Kanske borde ta tag i städningen nu då. Vi ses!

5 just nu

                                                         Kommentarer (2) 2013-02-18 @ 00:15:00 / Musik

Sleeping At Last - We're still here
Milo Greene - Autumn tree
U.S. Royalty - Equestrian
Ben Howard - Depth over distance
Vacationer - Good as new

 

~ De är alla värda att lyssna på ~ 


Yet another one

                                                         Kommentarer (2) 2013-02-17 @ 17:11:42 / Redigeringar
Ännu en redigering! Det är verkligen hur kul som helst att bara sitta och pyssla i PS!

Fly away

                                                         Kommentarer (5) 2013-02-16 @ 16:02:27 / Redigeringar
Modell: Emilia Andersson | Kamera: Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70MM 2.8-4.5
 
Blev lite inspirerad av mina vänner Anna och Mollie då de fotograferade i sann
James Bond stil (länk). Så jag fotograferade lite, redigerade lite, lade till några svalor
och voilá! Ovanför ser ni das resultat. What ya'll think?

Tonight's the night I let you know

                                                         Kommentarer (3) 2013-02-12 @ 21:39:00 / Natur
John Legend - Tonight (best you ever had)
 
En sak mindre att ha ångest över då.. dvs. matteprovet i geometri. Har varit grymt nervös inför detta
prov hela dagen lång men när jag väl hade talen framför mig så släppte nervositeten. Det gick helt okej
tycker jag! Klarar jag mig så kommer jag hoppa av glädje, det är en sak som är säker haha.
 
 En annan sak som jag är väldigt glad över just nu är att jag och två friendz ska ta bussen till
Norgelandet den 28 maj och se självaste Beyoncé! How awesome?! Jag taggar redan nu och det
är nästan mer än 4 månader kvar haha. Så mäktigt.. kommer säkert börja gråta när hon dyker upp
på scen. Har blivit så känslig den senaste tiden! Började gråta när jag såg Justin Bieber's film
"Never say never".. 3 gånger. Och jag är inte ens ett fan haha. Men jaja, så kan det vara.

Wanties

                                                         Kommentarer (0) 2013-02-09 @ 15:01:24 / Övrigt
Plagg från sheinside
 
Är fattig just nu, därför blir begäret efter snygga (och tyvärr, dyra) kläder allt större haha.
Men satan vad jag ska jobba i sommar alltså!

Red and white

                                                         Kommentarer (1) 2013-02-08 @ 18:12:00 / Föremål
Passenger - Patient love
 
Rotade runt lite bland alla lådor i mitt rum och hittade dessa mjukisskorna, som min syster hade trängt
längst ner under en hög av skolgrejer. Av någon konstig, och förvånande, anledning så passade de
mig, och min syster har storlek 38 i skor och jag 41.. (hatar mina fötter -.-) Men jag använder dom
praktiskt taget hela tiden för att de är så otroligt gosiga!
 
Är ju som sagt sjuk så stannade hemma från skolan idag för att vila lite. Tråkigt nog så har min
tillfälliga sjukdom blivit ett snäpp värre till skillnad från igår.. trodde därför att jag skulle få tillbringa
min fredagkväll ensam i mitt rum framför en film, men istället kommer min vän Maja,
som också har drabbats av denna förbaskade förkylning, hit och är sjuk med mig. Good good!
Annars önskar jag er andra en mysig, och frisk, helg!

These boots are made for walking

                                                         Kommentarer (0) 2013-02-07 @ 21:56:17 / Föremål
The Lumineers - Submarines
 
Att jag ska bli sjuk under de två stressigaste veckorna hittills är ju bara för mycket. Pressen nu alltså!
Haha har så mycket läxa så funderar snart på att ta nästa flyg till Spanien bara för att komma bort från allt.
Menmen, förkylningen lägger väl sig snart, och om lite mer än en vecka är det äntligen sportlov..

Hudson Taylor

                                                         Kommentarer (3) 2013-02-06 @ 21:24:00 / Musik
 
 
:)

Det här får vi aldrig tillbaka

                                                         Kommentarer (2) 2013-02-05 @ 20:29:03 / Redigeringar
Thomas Stenström - Dansen före döden

Hit me with your best shot

                                                         Kommentarer (1) 2013-02-03 @ 18:17:29 / Övrigt
Min sommarlista
 
Då var ännu en helg över. Är så vansinnigt trött så jag funderar starkt på att gå och lägga mig nu,
med kläder och allt, och bara sova. Borde egentligen inte vara trött för det enda jag har gjort den här
helgen är att ha filmkvällar med vänner. I fredags kollade jag och Anna på "The perks of being a wallflower"
(världens finaste film!!!!) och "Django" (inte fullt så fin.. mest en massa blod och elände haha)
och åt oss tjocka på cheeseballs. Jag vaknade vid halv 1 dagen efter och på kvällen kom Kajsa hit.
"Dirty dancing 2", "Rock of ages", frukt, vatten och "Slenderman"-spelet bestod vår kväll ut av.
Trött som jag var idag följde jag ändå med syskonen till momo och mofa för att fika och
prata lite. *Suck* och imorgon börjar allvaret igen..

Happiness

                                                         Kommentarer (1) 2013-02-01 @ 17:59:13 / I studion
Modell: Emilia Andersson | Kamera: Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70MM 2.8-4.5
 
Wihoooo, förstår ni hur glad jag är just nu?? Jag har, för det första, gått ner 3.2 kg (på fyra veckor)
och, för det andra, fått ett A på min filmanalys om Stolthet och Fördom. Glädjen är huuuge atm!