Keep it loose, keep it tight

                                                         Kommentarer (0) 2013-09-23 @ 19:51:00 / Filmer & BTS
 
Var uttråkad så gjorde en ful, liten video igår haha. Ljuset var dåligt så den är extremt brusig, och det enda
mysiga jag har i mitt rum är mina ljus och min ljusslinga så det fick bli en kort video på just dessa föremål.
Men trots att den är dålig och kort så tycker jag ändå att den är lite smått charmig!
 
Kolla i HD!

Bakisfrulle

                                                         Kommentarer (0) 2013-09-22 @ 16:34:00 / Mat för hela slanten
Tjuvjakt - Tandtråd
 
Har blivit helt besatt av paprika den senaste tiden. Min frukost består i princip bara av paprika.
 
Börjar med två enkla ord - grym helg. I fredags tillbringade jag kvällen med 7 underbara tjejer hos Emma.
Det blev en kväll full med skratt, dansande, idol-tittande och god mat. Vaknade vid 1 morgonen/
eftermiddagen därpå och var förövrigt lika seg som en sengångare. Men det roliga tog inte slut där,
för på kvällen drog jag vidare till Halmstad och firade en vän med utgång som avslut.
Imorse vaknade jag vid 1, igen, och går nu runt med en knappt hörbar röst, smärta i högra låret
(av någon väldigt konstig anledning) och stela fötter efter en kväll i klackskor.
Trots detta ska jag ändå dra vidare på träning sen, vi får väl se hur det går haha..

Stockhultsgården

                                                         Kommentarer (1) 2013-09-16 @ 18:26:00 / Dagbok
 I söndags tog jag och Anna bilen till vildmarken. Haha, eller skogen om man nu vill kalla det för det. Mitt ute i ingenstans finns en tebod vid namn Stockhultsgården där man både kan fika och köpa te. Har varit där innan men det var för miljontals år sedan känns det som. Dundermysigt ställe! Fick även med mig lite chai hem så gjorde mig en chailatte på kvällen, så gott!

Panorama

                                                         Kommentarer (0) 2013-09-14 @ 17:25:02 / Natur

The daylight

                                                         Kommentarer (1) 2013-09-14 @ 16:07:14 / Självporträtt
Andrew Belle - The Daylight
 
Darkness was my future
hopeless were the patterns
callous was my heart, so it seems

Raspberries

                                                         Kommentarer (0) 2013-09-08 @ 14:44:00 / Mat för hela slanten
Stromae - Papaoutai | <-- för er som gillar musik på franska hehe
 
Min mamma odlar tydligen hallon i vår trädgård (och jag som hela tiden har gått till affären och
köpt för
över 40 kr..) så jag plockade några och åt till frukost. Fil och hallon - mums.
 
Gårkvällen var verkligen hur bra som helst! Tillsammans, en resturang i Halmstad, hade en festival
för att avsluta sommaren eftersom de snart ska stänga. Go musik, grymt häng och billig dricka.
Funderade starkt på att stanna hemma och spara pengar först men ångrade mig sen och följde
med istället. Är riktigt glad att jag valde att följa med för kvällen var crazy.
Men, imorgon är det back to business som gäller. Tråkigt men så är det. Ha det gott!

Another cover

                                                         Kommentarer (0) 2013-09-06 @ 14:25:39 / Musik
 
Ännu en cover. Den här gången på John Legends superfina låt All of me.

Bright eyes

                                                         Kommentarer (0) 2013-09-04 @ 23:17:00 / Porträtt
Modell: Emilia Andersson
 
Haha jag är verkligen vansinnigt dålig på att uppdatera här! Men har haft fullt upp och har inte riktigt
orkat med några sociala medier för tillfället. Just nu fokuserar jag mest på att få körkortet fixat
så jag slipper tänka mer på det. En kul grej som har hänt på den senaste tiden dock är att jag och
mein freundin Kajsa har bokat en 5-dagars resa till London i november. Okej, november = kallt,
men förstår ni hur dyrt det är att åka på höstlovet eller? Min stackars plånbok pallade inte det
trycket haha. För övrigt så har jag sovmorgon imorgon så resten av kvällen tänkte jag spendera
framför en bra film! Nattio