Helsingborg

                                                         Kommentarer (2) 2011-05-31 @ 19:14:24 / Städer
Hemma efter en av de bästa dagarna av min tid i 9an! Vår klass (93) och klass 95 åkte buss till Helsingborg, först till stan där vi fick 1,5 timmes ledighet (och med det så menar jag shopping ofc!). Efter det åkte vi vidare till beredskapsmuseét, som låg en kvart från stan. Där fick vi en guidad tur där guiden berättade lite om hur Sveriges militära styrka (osv.) hade det under 2:a världskriget och det Kalla kriget. Vääääldigt intressant... Verkligen.
Vi hade redig' tur för solen sken på oss hela dagen, och det firade vi självklart med en varsin glass!
Kram på er!

Clownshorts

                                                         Kommentarer (1) 2011-05-30 @ 18:03:24 / Allmänt
Mina pyjamas-boxer-clownshorts är klara, efter ca 6 veckor. Har aldrig gjort sådana shorts förr men min syslöjdslärare förväntar sig ändå att jag ska bli klar med dem på 2 lektioner (= 2 timmar). Fuck you säger jag bara. 
Det slutade med att jag fick G+ i betyg :) :( Men det kom inte som en chock för mig. Jag suger på att sy...

Små änglar till kusiner

                                                         Kommentarer (0) 2011-05-28 @ 10:53:38 / Porträtt
Foton: Jag | På bilderna: Ester & Vidar
Mina kusiner är de sötaste som finns! Små änglar :)

Karsefors

                                                         Kommentarer (2) 2011-05-27 @ 13:50:51 / Allmänt
Är svintrött, min röst är helt förstörd efter allt skrikande och mina fötter värker aset. Kvällen på Karsefors med alla nior från Lagaholmsskolan, Veingeskolan och Våxtorpskolan var oslagbar. Helt sick kväll!
Var så trött så att jag vaknade kl. 1 idag! Fast det är inget ovanligt när det gäller mig ^^ Kan sova hur länge som helst!

Efter en kväll full med dans, musik och grymt sällskap så ska jag sätta mig ner i min mysiga soffa, framför min stora tv, och bara chilla resten av dagen :) Måste ladda upp inför kvällen då det bär av till Laholms Tonår (Studentfest)!