Karsefors

                                                         Kommentarer (2) 2011-05-27 @ 13:50:51 / Allmänt
Är svintrött, min röst är helt förstörd efter allt skrikande och mina fötter värker aset. Kvällen på Karsefors med alla nior från Lagaholmsskolan, Veingeskolan och Våxtorpskolan var oslagbar. Helt sick kväll!
Var så trött så att jag vaknade kl. 1 idag! Fast det är inget ovanligt när det gäller mig ^^ Kan sova hur länge som helst!

Efter en kväll full med dans, musik och grymt sällskap så ska jag sätta mig ner i min mysiga soffa, framför min stora tv, och bara chilla resten av dagen :) Måste ladda upp inför kvällen då det bär av till Laholms Tonår (Studentfest)!

Kommentarer
Postat av: Anna   

sv: nej jag vill inte heller!!!!!!!!!!!!! D':

instämmer ;p



vi ses på Tonår!

   2011-05-27 / 14:40:58
   URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Anna   

FY så kul Karsefors va! :D

   2011-05-28 / 15:29:22
   URL: http://spacyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback