2014.04.27

                                                         Kommentarer (0) 2014-04-27 @ 19:49:00 / Dagbok
Pia Mia - Hold On We're Going Home (Cover)
 
Den som inte älskar hur fint vädret har varit de senaste dagarna är crazy, för det här är ju
nästan för bra för att vara sant! Mina fräknar på näsan syns mer än någonsin och livet är
bara allmänt bra för tillfället. Den senaste veckan har jag bl.a. varit på den sista studenfesten
innan studenten (den 13 juni, så nära!), "catchat up" med Emma och fikat i Kattvik, Båstad.
Är dock expert på att skjuta upp plugget till sista minuten så får nog sätta igång med
svenska muntliga nationella snart eftersom att den ska redovisas på Valborg..
 
That's right! Valborg. Har en sådan beslutsångest över vad jag ska göra för jag måste
välja mellan grillkväll på stranden, dra till Lund med några vänner eller spendera den
hemma med familjen och en annan familj. Just nu står det mellan Lund och stranden, 
men vem vet, jag kanske beslutar mig för att stanna hemma. To be continued...
Haha, nejdå, så spännande är inte mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback