I never wanna leave your side

                                                         Kommentarer (1) 2013-10-17 @ 15:33:17 / Självporträtt
John Legend - You & I (Nobody In The World)
 
Är så vansinnigt trött för har legat sjuk i influensa i tre dagar nu så huvudet sprängs snart i bitar.
Det enda positiva med dessa dagar är nog att jag blev klar med Fas C till nästa körlektion samt
att jag har gjort klart två engelskauppgifter vilket jag nog aldrig hade hunnit annars.
Men imorgon är det dags för skola igen och det första jag har är prov i samhälle.. what else?
Lärarna har verkligen inget bättre för sig än att dränka oss stackars ungdomar i läxor.

Kommentarer
Postat av: Anna   

Synd om dig, men fin är du i alla fall! ;)

Svar: Haha thanks ;)
photosphere.webblogg.se

   2013-10-17 / 17:13:02
   URL: http://spacyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback