Autumn

                                                         Kommentarer (0) 2013-10-12 @ 16:15:11 / Natur
 
Hej.. haha, det var en lång bloggpaus må jag säga. Två veckor? Något sånt ja. Lägger skulden på
skolan. Den här veckan hade jag liksom 4 prov på 2 dagar (måndag och tisdag), vilket är helt
vansinnigt! En vecka är det helt lugnt men veckan därpå bryter tredje världskriget ut och vi
får prov efter prov efter prov. Inte undra på att elever går in i väggen nuförtiden..
 
Jag vet själv hur tråkigt det är att bara läsa om vad den som bloggar har gjort under den tid
den har varit borta, därför ska jag inte göra detsamma. Men jag kan sammanfatta det med några
ord åt er; körlektioner, prov, läxor, utgång(ar?), häng på stan, bio, EH, studentfest, studenttävling,
träffat saknade vänner, haft en överraskningsfest, tränat (...) and the list goes on haha.
Är så grymt trött efter veckan så ikväll händer det inte ett SKIT. Kan behöva en hemmakväll
framför en film med min lillebror, bara ta det lugnt. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback