Infinity times infinity

                                                         Kommentarer (0) 2013-11-18 @ 17:20:00 / Natur
Sleeping At Last - Sun
 
Är otroligt glad idag för jag har, efter nästan ett halvårs pluggande inklusive körlektioner, fixat teorin!
Nu är det bara uppkörningen kvar och sen har jag äntligen körkort! Börjar tröttna rejält på detta eviga
övningskörande.. vill bara kunna lyssna på min egen musik, sjunga så högt jag vill och välja själv vart
jag ska åka/hur jag ska köra utan att någon sitter bredvid och säger till mig. Freedom!
Men det som också är skönt är att jag, efter jag har tagit mitt körkort, kan fokusera mer på skolan.
Känns som om jag har hur mycket som helst efter mig nu.. har missat speciellt mycket pga London också.
Men nu jävlar ska jag ge järnet på uppkörningen alltså, sen väntar friheten! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback