My words were not in vain

                                                         Kommentarer (2) 2013-03-03 @ 21:23:56 / Övrigt
The Belle Brigade - Sweet Louise | <-- mysig låt eller vad??
 
Våren är här! Ni skulle ha sett hur mycket solen sken här i lilla Laholm idag alltså... älskade det.
Förövrigt sitter jag bara och lyssnar på Ted Gärdestads "Come give me love" och längtar till sommaren.
Har redan några saker planerade inför lovet, bl.a. åka till Kreta, fixa körkort och dra på roadtrip till Öland.
Jag har dessutom bestämt mig för att bli bättre på att ta med mig kameran när jag drar ut på äventyr,
så förhoppningsvis har jag datorn fullpackad med minnen när sommaren är över hihi.
 
Nu hade jag tänkt stänga ner internet, dra på mig myskläder och se fortsättningen av 90210.
Efter en jävla massa tjat i skolan om denna serie så kände jag att det var dags att se vad det är
som gör den så speciell. Nu är jag, tyvärr, fast haha. Herrå friendz!

Kommentarer
Postat av: Anna   

Superduperfin bild vännen! Hoppas allt är bra med dig, och att du får mer sol i Laholm ;)

Svar: tack fina du!! det har jag, och jag hoppas att DU har det riktigt bra i la italia :D
photosphere.webblogg.se

   2013-03-03 / 22:48:08
Postat av: Jessica Fotar   

Fin bild :)

Svar: tack! :)
photosphere.webblogg.se

   2013-03-06 / 12:26:08
   URL: http://www.jessicafotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback