Fields of gold

                                                         Kommentarer (5) 2013-06-24 @ 18:49:00 / Självporträtt
Fotograf: Mollie Fondelius | Kamera: Sony Nex 3r | Jag lyckas alltid se så vansinnigt trött ut på bilder.. jag skyller på att jag har små ögon hehe
 

Efter att ha jobbat nästan konstant i två veckors tid så är jag äntligen ledig imorgon och på onsdag.
skönt för har varit fett trött de senaste dagarna så jag känner att det är dags att vila ut lite.
Ikväll möter jag upp Anna för att se en film och mysa lite i vårt lusthus, imorgon har jag inget planerat
förutom teorilektion vid 17 och sedan, på onsdag, då drar jag och Mollie till Lund för att se Matt Corby!!
Ååh längtar som en liten gris ihihih! Kommer börja gråta när jag ser honom, garanterat.
Denne fantastiska man med en denna fantastiska sångröst. Haha! Can't wait!
 

Kommentarer
Postat av: maria   

feein bild!!

Svar: hihi taaeeck!
photosphere.webblogg.se

   2013-06-24 / 20:37:25
   URL: http://mariacharlotte.devote.se
Postat av: Kajsa Juntikka Jansson   

OMFG! Ska ni se matt corby!! Säg hej från moi och filma mycket tack! Puss, hälsa molls!

Svar: lyssnar du på honom? :o haha synd att jag läste denna kommentaren så sent, annars hade jag hälsat ;)
photosphere.webblogg.se

   2013-06-24 / 22:55:06
   URL: http://wildnbeautifullife.tumblr.com
Postat av: Anna   

aaaw fin tjej!
Njut av ledigheten! ... och Matt Corby :(

Svar: ååh thanx!! det ska jag! haha han var helt fkn amazing
photosphere.webblogg.se

   2013-06-25 / 00:37:16
   URL: http://spacyhead.blogg.se
Postat av: Kajsa juntikka jansson   

Haha jaa, de va du som visade han för moi haha!

Svar: haha jaa, det är sant! men att du skulle fortsätta lyssna på honom trodde jag aldrig :o haha!
photosphere.webblogg.se

   2013-06-27 / 20:39:42
Postat av: maria   

haha tyckte inte kajsa att matt corby lät som en girlie den gången på matten då du satte igång en låt av honom haha? eller är det mitt minne som sviker ://

Svar: haha hon gjorde det eller hur?! tänkte exakt samma sak när jag såg hennes kommentar!
photosphere.webblogg.se

   2013-07-14 / 23:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback