Gothenburg

                                                         Kommentarer (0) 2013-07-09 @ 16:58:00 / Städer
The Icarus Account - Favorite Girl | smutsigt tågfönster..
 
Till mitt stora nöje har jag spenderat två dagar i Göteborg den närmaste veckan - en dag på stan
med Kajsa som precis kommit hem från grannlandet och en (halv) dag på Liseberg med bästa Mollie och
bästa Anna. Förutom att åka karuseller och vinna på godishjul (LÄS: slösa pengar* på godishjul)
svängde vi också inom Lotta på Liseberg där bl.a. Rascal Flatts sjöng. Ett flertal bilder från programmet
samt en liten video från dagen med Kajsa kommer upp, så stay tuned! 
 
Idag har jag varit ledig så sov till kl.12 och solade sedan i två timmar.
Solbrännan är härmed tillbaks och jag säger bara: jag älskar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback