Tonight's the night I let you know

                                                         Kommentarer (3) 2013-02-12 @ 21:39:00 / Natur
John Legend - Tonight (best you ever had)
 
En sak mindre att ha ångest över då.. dvs. matteprovet i geometri. Har varit grymt nervös inför detta
prov hela dagen lång men när jag väl hade talen framför mig så släppte nervositeten. Det gick helt okej
tycker jag! Klarar jag mig så kommer jag hoppa av glädje, det är en sak som är säker haha.
 
 En annan sak som jag är väldigt glad över just nu är att jag och två friendz ska ta bussen till
Norgelandet den 28 maj och se självaste Beyoncé! How awesome?! Jag taggar redan nu och det
är nästan mer än 4 månader kvar haha. Så mäktigt.. kommer säkert börja gråta när hon dyker upp
på scen. Har blivit så känslig den senaste tiden! Började gråta när jag såg Justin Bieber's film
"Never say never".. 3 gånger. Och jag är inte ens ett fan haha. Men jaja, så kan det vara.

Kommentarer
Postat av: kingen   

Jag grät till top model sverige igår....
Hahahahah man är ju sorglig...

Svar: what the what?! varför detta?! :o vad var det som var sorgligt? haha!!
photosphere.webblogg.se

   2013-02-12 / 22:43:19
Postat av: Kajsa   

Tagga! Jag är så galet taggad att jag inte vet var jag ska ta vägen! :0

Svar: haha jaa, tagga!! haha!
photosphere.webblogg.se

   2013-02-12 / 22:57:55
   URL: http://wildnbeautifullife.tumblr.com
Postat av: emmawagenius   

sv: Haha ja, de sägs ju vara så. Men åh så bra att de är bra! :)
kram

   2013-02-13 / 19:57:51
   URL: http://modeflickan.se/emmawagenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback