Red and white

                                                         Kommentarer (1) 2013-02-08 @ 18:12:00 / Föremål
Passenger - Patient love
 
Rotade runt lite bland alla lådor i mitt rum och hittade dessa mjukisskorna, som min syster hade trängt
längst ner under en hög av skolgrejer. Av någon konstig, och förvånande, anledning så passade de
mig, och min syster har storlek 38 i skor och jag 41.. (hatar mina fötter -.-) Men jag använder dom
praktiskt taget hela tiden för att de är så otroligt gosiga!
 
Är ju som sagt sjuk så stannade hemma från skolan idag för att vila lite. Tråkigt nog så har min
tillfälliga sjukdom blivit ett snäpp värre till skillnad från igår.. trodde därför att jag skulle få tillbringa
min fredagkväll ensam i mitt rum framför en film, men istället kommer min vän Maja,
som också har drabbats av denna förbaskade förkylning, hit och är sjuk med mig. Good good!
Annars önskar jag er andra en mysig, och frisk, helg!

Kommentarer
Postat av: Amanda - vardag,foton,inspiration,inredning, outfit,tips,quotes,videoblogg!   

mysiga! :D

Svar: jaa verkligen! :)
photosphere.webblogg.se

   2013-02-12 / 01:45:29
   URL: http://mandacecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback