The stories of what we did

                                                         Kommentarer (1) 2013-08-09 @ 23:02:00 / Porträtt
Birdy - Wings
 
Kom på att jag hade en massa oredigerade bilder från en fotografering med Mollie, så redigerade
en av dom. Jag gillar den! Redigeringen är lite gammal, analog-liknande typ.
 
Den här veckan har mestadels bestått av jobb men har även hunnit med en shoppingtur på stan,
gå på fest, kolla bio etc. Har helt ärligt faktiskt glömt bort vad mer jag har gjort.. försöker tänka
tillbaks men allting är som bortblåst. Har till exempel ingen aning vad jag gjorde i måndags förutom
att jobba.. haha. Idag slutade jag i alla fall kl.20 så det får bli en lugn kväll framför en film,
men imorgon är det utgång med några vänner som gäller! Bara en vecka kvar av sommarlovet
nu ju så måste ta vara på den lilla tid jag får tillsammans med mina vänner.
 
Jag har aldrig varit ett fan av Håkan Hellström, men efter att jag hade sett Känn Ingen Sorg
på bio 
då i torsdags så ändrades min bild av honom helt och hållet. Så otroligt fin film.
Grät, skrattade, rodnade.
Och musiken. Texterna. Fy vad bra han är, Håkan.

Kommentarer
Postat av: Emilia   

Så sjukligt snyggt, både fotot, motivet och redigeringen!

Svar: tack emilia!! jag kommer och hälsar på dig på gullbranna snart, promise :D
photosphere.webblogg.se

   2013-08-13 / 01:35:56
   URL: http://pezone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback