Breakfast

                                                         Kommentarer (1) 2013-08-22 @ 20:46:00 / Mat för hela slanten
 
Började kl.13 idag så passade på att göra en god och nyttig frukost. Banansmoothie med linfrön
samt en skål med lättyoughurt, äppelbitar och kanel. Råkade slinta med kniven dock och skar mig
i tummen.. är därför halvt handikappad nu eftersom såret går upp hela tiden. Men bortsett från
min lilla krigsskada så är jag hur som helst på rätt spår igen när det gäller träningen och maten.
Har varit ute och sprungit fyra dagar i rad samt börjat med 5:2 dieten (vi får väl se hur länge det
håller haha..). Nu jävlar ska jag bli fit till balen och studenten nästa år!

Kommentarer
Postat av: maria   

tagga baal tagga studeeent 2014 här kommer vi!!!!!!

Svar: Tagga tagga tagga!!
photosphere.webblogg.se

   2013-08-22 / 22:21:39
   URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback