Thursday

                                                         Kommentarer (0) 2013-05-09 @ 13:58:52 / Mat för hela slanten
Joe Brooks - For you
 
Jaha, då har man gått och blivit sjuk. Har tränat som ett as i två veckor och så händer det som inte
får hända - förkylning. Riktig buzzkiller när det gäller träning för all min motivation
försvinner när jag mår dåligt. Så det här suger. Mycket...
 
Men trots att jag knappt kan känna smaken av mat så gjorde jag mig själv en supergod frukost
bestående av två knäckebröd med skinka och gurka plus en smoothie gjord på banan och linfrön.
Många smoothie-inlägg jag gör nu för tiden haha! Nåja.
 
Syrran är hemma för tillfället så vi drog in till Halmstad, dock kom vi ihåg (lite väl sent..) 
att det är helgdag så alla affärer är stängda haha... vi fick helt enkelt dra oss hemåt igen. 
Nu står däremot en nybakad kladdkaka i köket och väntar på att bli uppäten, så time to go!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback