An evening at the beach

                                                         Kommentarer (1) 2013-07-14 @ 21:25:00 / Dagbok
 
En titt på termometern och tre sms senare så befann vi oss på stranden, jag och Anna, med fika och
kameror till hands. En varm kväll som dessutom bjöd på ett dopp i havet - mitt andra för i år!
Självklart kunde jag ju inte lämna stranden utan några filmklipp i kameran så jag har nu tillbringat
min kväll framför datorn i hopp om att få ihop en mysig och somrig film. Blev precis klar så den
kommer nog dyka upp här på bloggen när som!
 
Förresten; fy så hemskt det här med Cory Monteith (Finn i Glee).. bortgången vid en så här
ung ålder. Och förlovad med Lea Michele för den delen. Hon måste ju vara helt förstörd. Usch.
Vad kommer hända med Glee nu? Hela serien är ju förstörd.. *snyft*

Kommentarer
Postat av: Anna   

nej men usch ta bort den bilden, det fanns väl nån annan än den?? :/

   2013-07-15 / 00:47:24
   URL: http://heeneley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback