Monki

                                                         Kommentarer (1) 2012-09-05 @ 20:35:00 / Övrigt


Monki 400 :- | min favorittröja at the moment

Tre skoldagar har gått, only two to go. Annars har veckan varit bra tycker jag! Hade sovmorgon
till 20 i 1 i tisdags så sov över hos Kajsibajsi med 3 andra i måndags. Vi lagade tacos och hade Harry Potter
maraton, myselimys. Imorgon ska jag äntligen få se min systers lägenhet i Helsinborg (där hon då
både bor och studerar). Ska bli spännande att se om den är snygg eller ful, stor eller liten osvosv.
Kanske jag kan dela med mig av lite inredningstips om det skulle behövas hihi.

Nurå? "10 orsaker att hata dig" på teveeee. Asbra film (Heath Ledger mmmm yummi)!
Har uppdaterat min header också, hope you like it heheeee. Herrå

Kommentarer
Postat av: Johanna   

Så fin!
Åhh jag saknar er alla så himla mycket

   2012-09-06 / 19:42:13
   URL: http://automneaparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback