Fjortis? Pfft..

                                                         Kommentarer (1) 2012-09-23 @ 19:46:00 / Dagbok
"Bildbrist" hehehe
 
Jaa, förlåt igen för den dåliga uppdateringen men jag har det lite struligt på redigeringsfronten just nu.
Har fortfarande inget Photoshop så jag ska börja redigera mina bilder i skolan istället,
så just nu får ni nöja er med en egobild på självaste moi, hehe. 
 
Helgen har varit chill i alla fall. Har bl.a. sett Letters To Juliet för första gången (så fiiiin),
gått en liten shoppingrunda med min fina vän Kajsa och plockat årets första kantareller med mor,
far och syster. Imorgon är det dags för skola igen och jag är redan skoltrött. Har hittills haft
ett prov i kulturhistoria och har ännu ett prov, i matte 2B, på onsdag. Mmmm love life..
 
Ikväll blir det mys framför My Sisters Keeper och lite varm choklad. #Mys. Peace out

Kommentarer
Postat av: Johanna   

letters to juliet! me gusta! :)

Svar: åh yesyes! :)
photosphere.webblogg.se

   2012-09-24 / 19:34:50
   URL: http://automneaparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback