A bad habit..

                                                         Kommentarer (1) 2012-09-10 @ 16:41:00 / Natur

Of Monsters And Men - King And Lionheart
 
Damn vad jobbigt allting blev helt plötsligt.. nu gjorde jag det jag inte skulle göra - skjuta upp plugget.
Har just nu fyra diktanalyser som ska vara klara till svenskan på torsdag och en matteläxa på
sisådär 5 sidor tills imorgon. Not good, not good at all. Gaah, vad är det för fel på mig? Varför kan jag
inte bara göra läxan direkt när jag kommer hem? Har typ en tendens att bara lägga mina läxor
på ett bord någonstans och aldrig slänga ett öga på dem förrän dagen innan de ska vara klara.
En dålig vana helt enkelt. En väldigt dålig vana haha..
 
NU SKA JAG PLUGGA! G'day

Kommentarer
Postat av: Anna   

Sätt ut massa neonskyltar ovanför läxorna .. svårt att glömma dem då! ;)

Sv/Hur KAN du inte tycka att Tristan & Isolde är sorglig? Alla dog ju!

   2012-09-11 / 13:25:56
   URL: http://spacyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback