You went left and I went right

                                                         Kommentarer (1) 2012-10-02 @ 12:24:05 / Natur
Mumford & Sons - Holland road
 
ÅÅÅÅÅH JAG ÄR SÅ GLAD NU! Mina föräldrar har äntligen tagit sitt förnuft till fånga (hehe)
och fixat en Iphone 4 till mig! Gratis surf och fria sms för bara 199 kr i månaden, och själva mobilen
får jag för 1000 kr när den egentligen skulle kostat 4500! Helt sjukt.. iiih världens bästa dag.
 
Men trots att jag har lyckats dra på mig en förskylning av något slag så är jag ändå glad.
Min näsa är täppt, min hals är skrovlig och mina ögon är tunga som bly - men jag bryr mig inte!
JAG SKA FÅ EN IPHONE!! Okej.. nu tycker ni säkert att jag är jättetöntig och att Iphones egentligen
inte är någonting märkvärdigt, men jag har velat ha en sedan de släpptes, så ja.. ni förstår nog min lycka hihi :)
 
Nu ska jag knarka varm choklad, kolla film och så småningom påbörja allt plugg
som ska vara inne den här veckan. Ha det super, ciao.

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson   

Så fina bilder! :D

Svar: tackaaaar!
photosphere.webblogg.se

   2012-10-04 / 20:23:12
   URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback