When you were young

                                                         Kommentarer (0) 2012-10-07 @ 21:57:00 / Dagbok
Två favoriter från helgen
 
Holy cracker on cracker vad dålig uppdatering det var här dåra! Hehe, men nu är jag tillbaks efter en
fett hektisk helg fylld med spännande händelser (host..)! Låt mig sammanfatta det hela:
 
Torsdag: Skolaaa och sov sedan över hos Anna.
Fredag: Studiedag (halleluja!). Kollade film med Anna, drog hemåt och spenderade kvällen
med världens sötaste kusiner - Ester och Vidar.
Lördag: Upp tidigt --> iväg till Wapnö för att förbereda inför söndagens bröllopsmässa!
Kvällen, till ära, tillbringades med några vänner på Harrys för fira bästa Kajsa på (dagen före)-födelsedagen.
Söndag: Bröllopsmässa från 11-17! Väldigt stillasittande dag om jag får säga så, men annars lärorik
och välbehövlig för mitt och Annas företag (SA Photography). Aldrig fel att värva kunder inte ;)
 
Nu? Snaaaaaaaaark. Ska duscha om två röda och därefter är det sängen som gäller. Adjöss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback