Three days

                                                         Kommentarer (0) 2012-10-21 @ 18:54:00 / Dagbok
Senaste uppdateringen från min Instagram
 
3 dagar kvar!! Kan ni fatta? Tjeeeena vad jag är taggad nu alltså. Vill att det ska bli onsdag nu!

Men över till min söndag, som för det första har varit riktigt jäkla bra. Vaknade halv 11, klippte gräs
(200 kr extra i plånkan, katchiiiing) och därefter gjorde jag det jag behövde göra klart till min svenska-
redovisning (dvs allt..) som är imorgon. Efter det stod jag en lång stund i duschen (gaaash så skönt)
och sedan övningskörde jag en stund med fazzan och bruzzan. Övningskörningen gick fett bra iiih!
Lyckades synka rätt i alla rondeller och rödljus, och jag klarade en hel runda utan att få skäll av papi.
Galet vad bra det gick, är redigt glad idag alltså. Bra dag mihiih.
 
The Royal Concept - Gimme twice
Andy Grammer - Fine by me
The Lighthouse And The Whaler - Venice
Icona Pop - We got the world
Needtobreathe - Washed by the water

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback