New haircut

                                                         Kommentarer (0) 2012-05-24 @ 18:47:37 / Självporträtt



Fotograf: Emma Palm (syster) | Kamera: Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70mm

Nyklippt och nöjd tjej här då! Okej, visst, det syns inte att jag har klippt mig för jag tvingade
frisören att sätta upp det i en fin frisyr. Förlåååt då haha. En bättre bild på längden kommer
någon annan dag istället! Ville inte förstöra hennes arbete med min vackra 1800-tals inspirerade knut
genom att släppa ner det! Nesch..

Pappa kom nyss hem från en jobbresa och det första han gjorde var att skälla ut mig haha
(lång historia..). Men det är ju trots allt hans 45-årsdag så jag kan inte fortsätta vara
sur på honom en längre tid. Hans födelsedag kommer därför firas med lite grillmat
(känner redan den goa lukten leta sig in i mina näsborrar från vårt kök haha) ute i det finfina och
varmvarma vädret! Ni andra får ha en grym torsdag, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback