Disappear in the clouds..

                                                         Kommentarer (0) 2012-05-13 @ 13:16:42 / Natur




Lovely day isn't it? Mmmm solen är så varm, och jag bara njuter. Men det goda måste så småningom få ett slut, för nu är det dags för mig att plugga lite NO inför provet imorgon. Och vid 4 drar jag till Anna och pluggar vidare på lite annat där. Skönt att det snart är sommarlov..

En sak till: alltså, Hungerspelen. Så otroligt, sjukt, jävla asbra! Var så fast i den igår att jag läste 60 sidor på en och ½ timme (kl. 2 på natten..) och nu har jag kanske 40 sidor kvar innan den är slut :( tur att jag ska låna den andra boken (Fatta eld) av Anna när jag är klar hihi. Ser fram emot det! Vi hörs, baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback