Black river

                                                         Kommentarer (2) 2012-05-16 @ 21:52:46 / Natur


Kamera: Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70mm

Aaa*lättad suck*aah, så gött. Är härmed ledig från imorgon tills på måndag och det känns så jäkla bra! Men (ja, det finns ett "men", tyvärr) jag måste plugga som en idiot. Har en svenskaboks-redovisning som ska in snart, en engelskagrej som också ska in väldigt snart. Om jag har något mer så har jag förmodligen glömt det .. måste skaffa mig en kalender.

Annars då? Joo, höll på att ta sönder mitt spillrans nya teleobjektiv.. min kameraväska var öppen, hela skiten vände sig upponer och objektivet föll till marken. Som tur var så klarade den sig, förutom mitt uv-filter som däremot krossades helt och hållet. Fick en liten panikattack där men jag är okej (hehe). Nu ska jag kolla klart på Grey's Anatomy, så hejohoj.

Kommentarer
Postat av: maria   

Áaajdå sejris du får ta o lugna dig lite på dina fotorundor!! ;)

   2012-05-16 / 22:45:53
   URL: http://mariacharlotte.devote.se
Postat av: LINNEA GULLARBERGS   

fina bilder!

   2012-05-17 / 12:17:12
   URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback