Sommarnostalgi..

                                                         Kommentarer (2) 2012-03-26 @ 19:08:35 / Familj




Några bilder från sommaren 2011

Nä, fy, nu längtar jag verkligen till sommaren alltså. Orkar inte med vädrets humörsvängningar längre. Antingen blåser det som fan eller så lyser solen. Om bara vädret kunde bestämma sig någon gång dååråå!
Men nu ska jag inte vara sån, nejnej! Utan istället ska jag vara glad för att jag äntligen har gjort det dumma historiaprovet som har tagit upp så fasligt mycket av min fritid. Så jag är (nästan) läxfri hela veckan ut! Och ledig på fredag är jag, och sedan är det ett välförtjänat påsklov som väntar. Är ganska skoltrött nu..

Har dessutom lyssnat igenom hela Lana Del Rey's album, och jag kan inte annat än säga att jag är kär i hennes musik och röst! finfint verkligen. Men ja, ajöss på er!

Kommentarer
Postat av: Linääää   

sv: aaaaaldrig haha ;D

   2012-03-26 / 20:23:52
   URL: http://minradio.blogg.se/
Postat av: Anna   

Kan man göra annat än att längta till sommaren?? Du är bäst på att fota Sara!

Kram

   2012-03-26 / 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback