Söndagsplugg och övningskörning på hög nivå

                                                         Kommentarer (0) 2012-03-25 @ 17:45:16 / Dagbok


Haha försökte mig på den kända stjärnreflektion-i-kameralins-redigeringen igår när jag tog en break från historiapluggandet. Gick la sådär, är ju ingen expert på photoshop precis..

Yesyes, utomhus befinner sig äntligen solen och vårvärmen som vi har väntat på så länge. Inte för att jag är anti-sol eller något, för jag har faktiskt varit utomhus idag (!!), men jag är så upptagen med plugg hela tiden. Vi har prov imorgon och jag sitter isolerad i ett litet mörklagt rum på övervåningen med historiaboken framför mig medans alla andra är ute och leker. Avundsjuk? Nää, inte alls. Men vill man ha bra betyg så får man lida pin (det där lät mycket bättre i mitt huvud..)!

Annars då? Jo, jag har bland annat övningskört i Båstad/Mellbystrand! Visst får man panik när promenerare, cyklister och bilister kommer mot en, men det klarade jag utan några problem. Att det kan vara så roligt att köra bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback