One day I'll know, I'll feel strong again

                                                         Kommentarer (0) 2012-03-05 @ 21:08:32 / Natur

Kamera:
Sony a300

Yhello! Har bara varit borta från bloggen en dag så känner inte behovet av att "be om ursäkt för dålig uppdatering" hihi. Hur som helst har jag haft fullt upp med allt och lite till (och detta säger jag inte för att inte verka helt forever alone, utan jag har faktiskt varit sjukt upptagen..). Har bl.a. pluggat till ett NO-prov i energi som vi hade idag (kan inte säga att det gick "galant", för det gjorde det verkligen inte) och skrivit klart historia-arbetet om nationalism och imperialism (som egentligen skulle ha lämnats in i fredags, men jag blev lite distraherad av Big Brother som jag absolut inte får missa haha). Annars då? Njae, inte mycket. Har varit duktig och tränat Bodypump i en timme ikväll så nu belönar jag mig själv med ett avsnitt av Big Brother hähä.

Poss o kjam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback