Intressant fakta..

                                                         Kommentarer (1) 2012-03-18 @ 00:40:27 / Självporträtt

Har inte den blekaste aning varför jag valde just denna bilden till detta inlägg.. men den är najs. Min högra hand ser dock lite störd ut.

Kom hem från bananen för tiep en timme sedan. Vi kollade på The Anchorman, som (nästan) är den absolut bästa komedin som någonsin gjorts (ifall ni ville veta.. om ni inte vet vad ni ska hyra för film nästa gång ni ska.. kolla på film.. för då ska ni hyra den.. ehe). Nu har jag laddat ner en film (oufh vad olaglig jag var där) som jag ska kolla på. Och varför ska du göra det Sara? Jo, för att jag kan *säger med bestämd barnröst*!

Adio subiecte (hehe)

Kommentarer
Postat av: Anna   

BANANEN?? härligt med att smeknamn ;) haha!



hallå jag redigerar reklambilderna nu, den med pringles är SUPER !

   2012-03-18 / 18:35:17
   URL: http://annaemanuelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback