Fotbollsmålsnät (ful rubrik..)

                                                         Kommentarer (2) 2012-03-28 @ 18:45:33 / Föremål



Kamera: Sony a300

Nu ska jag inte snacka om vädret igen, för det gör jag i varje inlägg har jag märkt haha (fast vädret har inte varit fint idag om ni ville veta.. fick grus i ögat, så mycket blåste det!). Hade hur som helst en go sovmorgon imorse, sedan drog jag in till stan med tre vänner och kollade longbords och drack päronmilkshake. Efter det var det svenska och matte som vanligt och nu är jag hemma efter en timmes övningskörning med far min. Gick super, men har fortfarande problem med kopplingen och växlandet blablabla. Så himla mycket grejer att hålla reda på, men det går väl bättre efter lite mer träning antar jag!

Och åter igen: missa inte Grey's Anatomy ikväll! (hahaha)

Kommentarer
Postat av: Anna   

och jag som inte börjat köra... hahahaha, nej förresten det är inget att skratta åt, synd om maj ;(

   2012-03-28 / 19:55:25
   URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: Anna   

sv: men han fattar ju inte :(

   2012-03-28 / 21:09:19
   URL: http://annaemanuelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback