Beauty is not caused. It is. #3

                                                         Kommentarer (1) 2012-03-17 @ 13:57:33 / Porträtt



Foto & redigering: Jag | Modell: Emilia Andersson | Kamera: Canon EOS 1000D

Sovmorgnar is the shit! Vaknade halv ett och är nu så pigg som man kan vara. Gårkvällen tackar jag hjärtligt för! Anna, Mollie och Kajsa var här och vi kollade på In Time (sjukt bra film btw, som jag verkligen rekommenderar) och åt hemmagjord pizza. Men the downpart är att jag bara har 115 kr kvar av mitt studiebidrag.. och det är mer än en och en halv vecka tills måndaden är slut. Hur ska jag överleva?! Wää..

Vi hörs! Kyss och kram skumgummibanan :D

Kommentarer
Postat av: Jessica Fotar   

Bra bilder :)

   2012-03-24 / 13:52:04
   URL: http://jessicafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback