Sunday

                                                         Kommentarer (0) 2012-07-29 @ 15:56:23 / Natur
Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70MM 2.8-4.5
 
Jaha, då var sommaren över (vädermässigt då). Åska och regn har vandrat över Laholm i två dagar nu.
Otroligt tråkigt! Jag som hade hoppats på att få spendera ännu en dag på da beach och bli ännu
brunare.. men nope, solen bestämde sig för att stanna bakom molnen.
Istället befinner jag mig nu imonhus och kollar top model avsnitt som visas på trean..
Men det fungerar bra det med, om jag ska vara helt ärlig.
 
När syster kommer hem från jobbet så tar jag och familjen husbilen till Torekov för en kvällsfika.
Älskar vår nyinköpta husbil! Den är så söt, mysig och den luktar godare än vad jag förväntade mig haha.
Kommer bli en trevlig kväll, det känner jag på mig!
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback