Wää smärta..

                                                         Kommentarer (0) 2012-01-25 @ 16:11:06 / Natur


Foto och redigering: Jag | Kamera: Sony a300 | Redigerade i: Adobe photoshop 7.0.

Shoppingen gick suveränt idag, hittade ett par grymt snygga jeans på Gina Tricot för 100 kr (!!) och en jeansskjorta på BikBok också för 100 kr. Efter shoppingen så åt vi buffé på Blue Thai. Men ja, sen kom smärtan. Jag fick världens magont och jag mådde skitilla. Fick ont i vänstra benet också av någon anledning. Så jag sjukskrev mig och tog bussen hemåt. Missade fikan på Roberts med the birthdaygirl och tjejerna tråkigt nog, men jag mår i alla fall bättre nu.

Ni andra får ha en fortsatt toppenbra dag, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback