Lördag, wiho!

                                                         Kommentarer (1) 2012-01-14 @ 15:03:55 / Natur




Kamera & tillbehör: Sony a300 + Close-up +10 Filter 55 mm

Jambo! Solen gassar på för fullt där ute och här sitter jag, framför datorn och redigerar bilder. Men jag var fasktiskt ute i 10 minuter innan och fotograferade det fina gräset (haha). Resultatet ser ni ovanför, fast det förstod ni nog. Duschade för inte så längesedan, så nu ska jag fixa sminket, outfiten och lite sånt. Varför? Jo, för ikväll beger jag mig till Simlångsdalen där alla balla klasskompisar befinner sig. Det blir tacosätande och filmmys. Me like dat very much.

En sak till: bilderna redigerade jag i Adobe Photoshop 7.0 - som jag fick låna av snälla Tilda. Tack igen!


Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON   

Hej!

Jag kan tyvärr inte svara på din fråga mer än att säga att det är bilder (gjorda i ps) som jag lagt in i kodmallen :).



Mvh

Ellen

   2012-01-16 / 20:51:44
   URL: http://stylebyellen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback