Favoritbild från 2011

                                                         Kommentarer (1) 2012-01-15 @ 14:16:40 / Porträtt


Fotograf & redigering: Jag | Kamera: Sony a300 | Modell: Emilia Andersson

Usch, det är riktigt kallt idag. Fryser häcken av mig. Och jag är ändå inomhus liksom. Helt sick alltså. Men ah, över till något annat! Bilden som ni ser ovanför är en av mina favvisporträtt från förra året. Emilia är verkligen den perfekta modellen. Hon är trygg framför kameran och när man ska fotografera henne så säger hon inte: "Näjmen sluta! Usch, jag ser helt störd ut, omg blabla" som alla andra, utan hon sträcker på ryggen och smizar som en redig' modell ska göra! Ser fram emot att få fotografera henne igen :) 

Btw: Tack för en otroligt mysig och rolig kväll igår brudar! Waka waka eyeey haha. Nu drar jag mig sakta men säkert tillbaks till verkligheten och tillbringar sedan resten av min söndag med att leta sommarjobb, äta muffins och övningsköra. Hare'!


Kommentarer
Postat av: Emilia Andersson   

Hihihih va kul!!! Jag ser fram emot att va din modell igen också kompis!



Har jag köpt nytt smink, ska starta nya blogg (redan fixat en länk, men ingen design/header) och jag behöver din hjälp hehe :)



puss <3

   2012-01-15 / 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback