Ease my mind

                                                         Kommentarer (1) 2012-12-16 @ 15:45:00 / Dagbok
Matt Corby - Brother | Kan man bli mer kär i en röst??
 
Har ni haft en bra helg? Min har varit den mysigaste på länge faktiskt. Fredagen spenderades här
tillsammans med halva släkten då vi bakade julgodis och såg på På Spåret hehe.
Trots att jag inte var alltför pigg inför kvällen så slutae den ganska lyckat ändå.
I lördags kom mina fina töser hit för en liten julkväll med pepparkaksbakning och Grinchen, samt
Ensam Hemma, på TV:n. Vi filmade också lite under själva bakprocessen, så en sammanställning
av klippen kommer upp här i slutet av veckan!
 
Min vän Kajsa sov över här och stack vid 1-tiden ungefär, så sedan dess har jag bara degat i mitt rum.
Bl.a. har jag sett The Holiday (igen.. haha, men det är verkligen världens finaste film) och pluggat
 matte. Har dock lite engelskaplugg kvar på listan, så får nog ta tag i det nu. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anna   

Matt Corby. GASH.
Också kär i hans röst, obviously ;)

Svar: det var ju genom dig som jag fick reda på att han fanns :o haha!
photosphere.webblogg.se

   2012-12-16 / 20:51:36
   URL: http://spacyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback