Green as grass

                                                         Kommentarer (0) 2012-04-14 @ 17:06:10 / Natur


Kamera: Sony a300 | På bild: Gräs.. haha

Mmm, hemma efter en otroligt skön och välbehövlig springtur i det finfina vädret. Det går bra nu kompisar! Nu ska jag göra mig iordning, äta tacos och sedan dra mig vidare till kvällens festligheter! Min far har dessutom köpt hårfärg till mig (efter att jag hade sagt åt honom då! Det var ju inte så att han ville att jag skulle färga håret så han köpte färg frivilligt haha) så hade tänkt färga det imorgon. Resultat kanske kommer, så stay tuned!

Några låttips ur musikarkivet:
Nicki Minaj – Va Va Voom | Bombay Bicycle Club – How Can You Swallow So Much Sleep | Fanfarlo – The Walls Are Coming Down | Urban Cone – We Should Go To France | Dada Life – Kick Out The Epic Motherf**ker - Radio Edit | Dry the River – Shield Your Eyes | Sean Paul – She Doesn't Mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback