För er som vill veta liksom..

                                                         Kommentarer (3) 2012-04-09 @ 15:41:48 / Självporträtt

Här kommer lite inside facts om MIG

1. Jag är kort. Eller ja, jag tycker att jag är kort. Eller det kanske bara är dem i min omgivning som är ovanligt långa. Hmm..
2. Jag spottar som en sjöman. Haha, jag vet, ni behöver inte säga det. Jöök.
3. Jag är lat. Kan ligga i soffan en hel dag och bara kolla på tv.
4. Jag absolut älskar indiemusik (ni vet artister med långt skägg och fula kläder som sjunger annorlunda och spelar långa gitarrsolon). Love it. Mina favoriter är banden Fleet Foxes, Dry The River och Radical Face. Men jag lyssnar ju inte bara på sån musik, hallao? Ibland händer det att kanske The Fray (kärlek till det bandet alltså), David Guetta, Chris Brown och kanske till och med Justin Bieber dyker upp i högtalarna. Haha nää, men jag älskar all musik (om artisten har en bra röst då vill säga).
5. Jag slösar pengar som en.. ja, Gud vet vad! Förra månaden fick jag leva på 150 kronor de sista tre veckorna för att jag hade shoppat upp resten av mitt studiebidrag :{
6. Jag hatar, alltså verkligen hatar lukten av cigaretter. Oftast brukar jag visa det genom att hosta rökarna rakt upp i ansiktet (haha okej, kanske inte bokstavligt talat, men på ett ungefär).
7. Jag ogillar fulla bussar, när man då alltid får stå upp eller sätta sig bredvid nån random snubbe som luktar svett, rök eller något annat uschigt. Jag föredrar hellre en buss som man får plats i hehe.
8. Som ni nog har märkt så skriver jag väldigt mycket (nästan för mycket). Får jag ett prov och ska svara på en fråga som kräver ett kort svar så skriver jag alltid mer än man behöver. Mina lärare säger alltid till mig att de är intresserade i vad jag har att skriva men att det ibland kan bli lite för mycket. My bad, haha.
9. Ibland föredrar jag faktiskt vintern över sommaren ("OJ vad många haters jag fick nu" haha). Varför är för att jag får små röda prickar på överarmarna när det är varmt så jag är "rädd" för att gå i T-shirts. Weird? Yes.
10. En konstig sak med mig är att jag kan sjunga inför främlingar men inte för min egen familj. Vet faktiskt inte varför det är så.. haha. Så därför blir jag alltid skitglad när min familj är borta och jag är ensam hemma, för då kan jag sjunga så mycket jag vill utan att någon hör!

Hoppas ni pallade läsa allt! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Matilda   

Sv: Vad härligt! :) Jag har hängt med kompisar, shoppat, gjort om i mitt rum, käkat massa påskgodis, varit med familjen och massa annat skoj :)

   2012-04-09 / 18:15:19
   URL: http://tildaswall.myshowroom.se/
Postat av: maria   

10an är så mig!! haha

   2012-04-09 / 18:49:03
   URL: http://mariacharlotte.devote.se
Postat av: TWO TROLLFACES   

Vad kul att du är med i dagens blogg, vi säger till när vi har utsett en vinnare :D

   2012-04-09 / 23:28:08
   URL: http://twotrollfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback