winter road

                                                         Kommentarer (0) 2011-10-14 @ 18:01:40 / Allmänt

Fotograf: Jag | Kamera: Sony a300 | Plats: Motorvägen vid simhallen | Redigerad i: Photoshop CS5.

OMG, förlåt för grymt dålig uppdatering! Jag har inte alls haft tid för bloggen den här veckan. Har pluggat som en dåre! Har haft en historiaredovisning, ett matteprov och en svenska analys som jag lämnade in idag. Fy sjutton vilken stressig vecka detta har varit. Men kvällen kommer förhoppningsvis pigga upp mig, för då bär det av till tonår där alla goa vänner befinner sig! :)

Ni får ha en trevlig kväll, så hörs vi! Kram, och förlåt igen för den dåliga uppdateringen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback