Dagens fotografering

                                                         Kommentarer (1) 2011-11-03 @ 17:01:03 / Porträtt




Fotograf: Jag | Modell: Emmy Kristensson (hundarna: Doris & Alma) | Kamera: Sony a300.

Förlåt för dålig uppdatering, igen, men jag har haft fullt upp hela veckan. Fast fullt upp på ett bra sätt då! Hittills har jag bl.a. gymmat (hårt!) med Anna, shoppat upp alla mina pengar i Halmstad med Cecilia, sjungt och spelat instrument med Anna och Maria på NollTreFem (också i Halmstad) och haft fotografering med Emmy (som ni ser på bilderna). Men veckan är inte slut ännu! Ikväll drar jag till Mollie där några tjejer från klassen väntar. Vi ska kolla skräckfilm och käka godiiiiis!

Ni andra får ha en skön och mysig kväll, så hörs vi! Kram.

Kommentarer
Postat av: Besma   

Hejk :)

Just nu pågår det en Veckans blogg på min blogg :) Och det skulle vara super kul om du vill Anmäla dig :)Tryck på länken :

http://besmabwilmaa.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment



Ha en bra dag :)

   2011-11-04 / 12:26:28
   URL: http://besmabwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback