Kanske dags att städa rummet?

                                                         Kommentarer (2) 2011-07-29 @ 12:45:42 / Dagbok
GUD JA! Fattar ni hur stökigt mitt rum är?! Så nu har jag bestämt mig för att ägna det mesta av dagen åt att storstäda mitt rum, så blir det inte lika äckligt att sova där inne sen ^^. Att städa är inget jag riktigt ser fram emot att göra, men jag ser fram emot ikväll i alla fall! För då blir det filmkväll med tjejerna hemma hos Anna :) KRAMIS
.
Btw; ser ni pennhållaren på skrivbordet? Den röda med en massa randiga katter? Den har jag gjort själv, på 5 syslöjdslektioner (a) hihihihihihihih.

Kommentarer
Postat av: william   

oj vad det var stökigt;D

   2011-07-29 / 17:24:28
   URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Emilia Andersson   

När det ser ut så på mitt rum är det ändå ganska städat ;) chilla kvinna!

   2011-07-29 / 19:02:47
   URL: http://themiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback