Andra advent..

                                                         Kommentarer (2) 2011-12-04 @ 19:00:25 / Dagbok


Porträttet av mig är gjord av bästaste Anna Wenntröm! Säger det igen - du är GRYM! ♥

Hej alla! Andra advent idag och fortfarande ingen snö. Otroligt deprimerande. Känns inte alls som december, eller jul. Det regnar och blåser och så är det plusgrader. Det enda som har givit i alla fall lite julkänsla var julkonserten som jag, brush och pappa kollade på idag. Mamma och syrran deltog och den två timmar långa konserten slutade i stor succé. I alla fall enligt mig :)

Men min första prioritet just nu är att bli klar med powerpointen till svenska redovisningen på torsdag, så nu får jag lägga ner facebook och bloggen. Ni andra får ha en mysig söndagskväll, kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anna   

Anna är grym! väldigt grym :D

   2011-12-04 / 19:56:29
   URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: Anna   

Haha, tack Sara! DU var GRYMT rolig att rita av ;)

   2011-12-07 / 15:56:04
   URL: http://spacyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback