We don't sleep when the sun goes down

                                                         Kommentarer (1) 2012-11-21 @ 20:12:00 / Övrigt
Fool's Gold - The Dive
 
Jaaa.. dagens volleybollturnering gick ju.. bra. Fyra lag och vi kom trea hehe. Men herregud,
vi kämpade på bra i alla fall, vad mer kan man begära liksom? Jag är nöjd/vi är nöjda!
 
Lol att jag gick köpte Nutella (ååh så gott mm yummi mums) som jag sedan gömde undan för familjen
(för att den tar slut för jävla snabbt annars haha, så som vi kränger) och ser Erik äta en macka och frågar:
 
"Vad äter du? Vad har du för pålägg??"
*Vrider mackan uppochner* "Hehehehe.."
"Whut?! Hittade du Nutellan?!?!"
"Nutellan? Har vi Nutella?!"


... Det gick ju bra. Farväl min älskade Nutella.. farväl.

Kommentarer
Postat av: Mollie   

Fräsig bild!

Svar: thaaank you mollsiepollsie :D
photosphere.webblogg.se

   2012-11-21 / 21:26:33
   URL: http://molliefondelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback