And then there's nothing but a dream..

                                                         Kommentarer (0) 2012-05-03 @ 19:28:40 / Självporträtt



Älskar mina vänner, älskar vädret, älskar Sturegymnasiet och jag älskar att jag inte har fått en enda reaktion på pollen ännu. Livet är verkligen hur bra som helst just nu. Och att det är fredag imorgon och därefter helg gör bara allting ännu bättre. Dock har jag en uppsats i historia som ska in på måndag som jag bara har skrivit en inledning på.. ehe.. men det är bara att jobba på! Måste seriöst sluta skjuta upp saker! Nu ska jag i alla fall läsa Hungerspelen (lrhäRLorblerhbä så fukkin' braaaa) och äta en kaka.

Och nej, jag har inte så rött hår, det är bara redigeringen som gör allt rött. Och lila.. har jag märkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback