Min midsommar i bilder

                                                         Kommentarer (4) 2012-06-23 @ 20:04:38 / Vänner
Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70mm
 
Några bilder som togs igår och som, i princip, sammanfattar min midsommar. Det blev i stort
sett en väldigt lyckad kväll och mina fantastiska vänner förtjänar guld för att de alltid gör mig så glad!
Denna kväll blir det dock att stanna hemma för min del. Klippte gräset innan (i regnet..) och jag
börjar känna mig lite sådär.. krasslig. Men "Miss Secret Agent 2" går på 3:an kl. 21:00, så min
kväll är räddad, höhö. Annars hörs vi imorgon, g'baaay!

Kommentarer
Postat av: Tove   

HAHAHAHAHA ANNA på sista bilden, hahaha!!!

Svar: HAHAHA JAG VET! hahahah
photosphere.webblogg.se

   2012-06-23 / 21:01:53
Postat av: Anna   

HAHAHAH nej fy vad hemsk jag är på sista bilden, kunde du inte beskurit bort mig på den.. hahahah snällaaaaaa ;)

Svar: HAHAHA men det är ju det som är så kul hahahha! plus att du gjorde så på typ varje bild, och jag ville ju att du skulle vara med på gruppbilden haha, så du får helt enkelt stå ut ;) you look goooooood
photosphere.webblogg.se

   2012-06-23 / 22:09:18
   URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: Semlan-Foto   

Härliga bilder :D

Hoppas du har haft en bra midsommar :)

Svar: tack ;)
ja, det har jag verkligen! detsamma :)
photosphere.webblogg.se

   2012-06-24 / 15:38:48
   URL: http://semlanofc.blogg.se
Postat av: Johanna   

Snyggobilder på snyggotjejer! :D <3
(Undantaget Anna på sista bilden, förlåt! ^^)

Svar: yes :D <3 (näää, taaaask haha)
photosphere.webblogg.se

   2012-06-24 / 21:19:51
   URL: http://johannagranberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback